Метропедія
Advertisement

Незабаром після катаклізму більшість собак на планеті, які перебували в зоні вогнищ ураження, в найкоротші терміни мутували, в основному - до невпізнання. Їх шкіра стала голою, рожевою, без шерсті, а на спині з'явився масивний гребінь. Хода стала вихляючою, голова - масивніше. Собаки стали видавати звук, схожий як щось середнє між кректанням людини, пересуванням важкого предмета , і плачем дитини. Проте, серед цих мутованих звірів залишилися собаки, які не втратили свій первісний вигляд, ставши лише лютішими, а деякі до цих пір продовжують служити людям.

Види[]

На території Пост'ядерної Європи зафіксовано як мінімум п'ять видів мутованих собак:

  • Здичавіла собака - найпоширеніший вид, що мешкає в різних куточках Росії, в основному - в її столиці, Москві. Зовні, це агресивні, позбавлені в більшій частині тіла вовни, істоти. Полюють зграєю, в яких є вожак.
  • Собака Павлова - вид собак, що мешкає виключно в Санкт-Петербурзі. Зовні виглядають як звичайні собаки, але мають колективний розум і рефлекси.
  • Біла собака - вид, що мешкає на Кольському півострові. Білосніжні собаки великого розміру з неприродно великою круглою головою, плоскою плескатою мордою і прозорими жовтими очима кольору стиглої морошки. У білих собак відсутній хвіст. Вони володіють телепатією, за допомогою якої спілкуються між собою і людьми.
  • Собака Дойля - ще один вид, що зустрічається виключно в підземеллях Метро-2. На вигляд, це особина чоловічої статі. Ласі на запах крові, по якій і знаходять жертву.
  • Кулька - вид собачих, що мешкає в деяких районах Польщі. Не дуже відрізняються від довоєнних собак. Зміни торкнулися густішою вовни і гострих зубів-іклів.
  • Існує також підвид пес-мутант (Додаток вк). Ці особи, що мешкають в Москві, найменш всіх схожі на собак, утворюючи помісь пацюка і перевертня.

Псы-Посад.jpg

Advertisement