FANDOM

Флаг России

Опис Редагувати

Російський уряд знав про початок ядерної війни й знало задовго до того, як ворожі сторони почали обмін ракетами. Ще до початку війни на Близькому Сході, чий конфлікт і став однією з причин початку Третьої Світової, російський президент був присутній на міжнародних мирних переговорах в Мінську, де повинні були не допустити розв'язання близькосхідної війни за всяку ціну. На жаль, лідери держав ні до чого не приходять.

Незадовго до війни, уряд Росії та союзного Китаю домовляються про випробування китайського психотропної зброї на території густонаселеного селища Золоте-1, випробування якого відбулися 6 липня - в день, коли й почалася Світова війна. Експеримент було вирішено проводити штатно, проте наглядовий бункер в Маньчжурії піддався ядерного удару з боку США, з якими Китай вступив у війну. За кілька днів до початку бомбардування в Москві відбуваються масові заворушення. Коли прозвучали звуки атомних сирен, громадянам дали п'ятнадцять хвилин, щоб дістатися до найближчих укриттів, головними з яких стали бункери та міські системи каналізацій і Метро.

У європейській частині російські війська наводяться в бойову готовність. Через те, що маневри, влаштовані НАТО в Прибалтиці, були невірно витлумачені Росією, вона запускає «Іскандери» проти країн Північно-Атлантичного альянсу і їх союзників. При цьому сама Росія ґрунтовно підготувалася до дій у відповідь ударів: ракети успішно збивалися системами ПРО; збиті боєголовки падали на території Білорусі і України, де підняли радіаційний фон без безпосередніх вибухів. Однак деякі ракети все-таки досягають цілей.

Незважаючи на системи протиракетної оборони, великі російські міста і стратегічні об'єкти все ж зазнали ударів як ядерного, так і іншими видами зброї масового ураження. За деякими даними в

третю світову війну загинуло 95% населення Росії (140 млн). Після двадцяти років, у 2033 році на території колишньої Російської Федерації проживає кілька мільйонів чоловік, частина з яких продовжує жити в бункерах і на станціях нечисленних метрополітенів. Однак залишилися і такі місця в Росії, які не були порушені атомною пожежею. Найбільше у війні пощастило віддаленим областям, північ (Кольський півострів, Полярні Зорі) і Далекому Сходу , хоч змитий цунамі Владивосток. 

Уряд Редагувати

Найпершим ОМП, яке впало на Москву ще до атомної тривоги, було біологічну зброю, скинуте на територію Кремля. Що знаходилися там президент і інші члени уряду, яких готували до вивезення зі столиці по системі тунелів метро-2, нічого спочатку не відчули, а коли зрозуміли, що до чого, було вже пізно. Спустившись на станцію під Кремлем, уряд виявив біологічну істоту , яка в кінцевому рахунку пожерло спочатку їх, а потім і всіх інших, що знаходились в Кремлі. Що залишилися в живих великі чиновники і депутати змогли сховатися в законсервованому бункері Сталіна біля станцій метро Таганська. Згодом, вони, назвавши себе новим урядом, створили через своїх людей різного роду угруповання (такі як Червона Лінія, Ганза). Шляхом шантажу і підкупу через посаджених «царьків», вони стали контролювати життя в підземці, періодично влаштовуючи різного роду конфлікти.

Тим не менше, більшість простих жителів Московського метро впевнені, що президент співтовариші все ще живі і встигли евакуюватися в урядові бункери кудись за Урал.

Армiя Редагувати

На момент початку Війни, російська армія мала у своєму розпорядженні значними силами Військово-Морського флоту, системами Протиракетної і Протиповітряної оборони, величезною кількістю сухопутних військ і техніки. Двадцять років по тому Армія Росії офіційно припинила своє існування, однак вцілілі військові змогли зібрати достатню кількість живої сили і техніки та організувати похід в Єкатеринбург, який за задумом федералів повинен стати новою столицею Росії.

Поселення Редагувати

  • Москва

Практично все населення ховається в московському метрополітені і в навколишніх бункерах. У місті пристойний рівень радіації через осколки збитих ракет і велика кількість небезпечних для людини мутантів. Проте, на поверхні утворилося чимало громад, деякі з яких можуть позмагатися з угрупованнями з Метро.

  • Санкт-Петербург

Також як і в Москві, переважна кількість жителів переховується в Петербурзькому метрополітені та урядових комунікаціях. На поверхні, на відміну від Москви, люди не живуть, вважаючи за краще селиться за містом, де не так багато радіації.

  • Нижній Новгород

Основний осередок життя зосереджений в Нижегородському метрополітені. Крім нього, існує також парочка бункерів-притулків та громада укладених в колишньому СІЗО-1. Верхня частина міста майже не постраждала від ядерних ударів.

  • Новосибірськ

Населення міста ховається в Новосибірському метрополітені і бункері на лівому березі Обі. На поверхні, крім, мутантів живе плем'я дикунів-людожерів.

  • Єкатеринбург

Населення укривається в Екатеринбургском метрополітені і парі недобудованих станціях-бункерах, з'єднаних з ним. Живемо також Пояс Щорса, де живе Орден Дзеркала, що складається з смертельно хворих на променеву хворобу людей. У західній частині міста існує невелика громада, вкривають в торговому центрі «МЕГА».

  • Самара

Основне місце проживання людей - Самарський метрополітен і північно-східні райони міста. Сам же місто оточене якимсь бар'єром - «Кордоном», вийти за який практично неможливо.

Завдяки уцілілої і функціонуючої Кольської АЕС, місто процвітає і після війни. Периметр міста оточений масивною кам'яною стіною для захисту від недоброзичливців.

  • Оленєгорськ, Мончегорськ

Міста не потрапили під удари зброї масового ураження, але неядерні снаряди, що потрапили в промисловий комбінат «Северонікель», викликали витік важкого хлору, який під впливом вітру перекинувся на Оленєгорськ і Мончегорськ. Хтось помер, хтось вирішив піти в Полярні Зорі. Самі міста уціліли. Згодом, влада там взяли амністовані в'язні.

  • Набережні Челни

Жителі і гості міста знайшли притулок в підземних переходах, обладнаних гермозатворамі, і в бункері мерії.